četvrtak, 10. prosinca 2009.

Zaboravljena mjesta u Dubrovackom primorju

Danas je bio sasvim lijepi buroviti dan. Sunce je izaslo u 7.07h, a zaslo u 16.14h
Uhavatih slobodnog vremena te uzeh kartu,kompas i gojze te popdjoh malo vjezbat odredjivanje stajnih tocaka, prebacivanje azimuta i antiazimuta, u svakom slucaju malo lupat po vjestini koju premalo koristim, a nikad ne znam kad ce mi biti mozda i presudna,jebes GPS. Put me sasvim slucajno doveo do starih zaboravljenih sela Kruske i Selista...Prije mnogo, mnogo godina ovdje je cvao zivot...sada je to pustos, ali iskreno receno meni draga pustos.







Fici ponad Mravinjca, neki cak i rade









Konjev do, jedna od najljepsih vrtaca







Napustena kucica na Kruskama





Kruske







Selista, odavle sam uzeo azimut na Mravinjac te hodao nekih 1300m zracne linije vise od jedan sat, jebeno uzjeban teren






Teren po kojem sam se probijao,nema puta, samo suhe grane, suha trava, bodljikavo raslinje, nestabilne grize





Blizi se 16.14h, pogled prema zelinom Glasu, vidi se i Mljet u pozadini












Vinova loze pred Mravinjcem









































Nema komentara:

Objavi komentar