četvrtak, 24. rujna 2009.

Dinara- travanj 2009

A, jebiga ne mozes imat blog pod nazivom Dinaridi, a da ne objavis stogod vezano za Dinaru.
Eto konkretnije o 1831m visokom Sinjalu, sto je u nacelu najvisa kota u Rvackoj nam nasoj.
Nacelno ima puno lijepsih vrhova od ovoga, ali planina ko planina i kao takva lijepa je.
Stvar je u tome sto je uspon na Dinaru, malo dosadan bar meni. Razlog tome je poprilicna jednolicnost terena. Meni najljepse na Dinari je pl. skloniste Martinove kosare.
Na Dinari sam dosad bio 3 puta, cak docekao 2008. na Dinari, a u prvim satima te godine prilikom uriniranja van satora susreo se sa dva trptava oka u mraku sto su me promatrala, e sad je li to bila lisica ili nas najveci predator ne bi znao.
U svakom slucaju "ide" Dinara.




Dinara






Utvrda Glavas






Nadolazak






Skupljanje ogrijeva sto je na Dinari nemoguca misija







Martinove kosare, ali ovo nije Martin







Najdulji mosur Rvacke - profesor Jakov







...these mist covered mountains...







...i ovo nije Martin








Izvori Cetine i Peruca









Izvor Glavas - glavni izvor 105 km duge Cetine



he, he infitracija slike iz davnih vremena, tada sam jos imao i kose, svibanj 2001.
Pozdrav ekipi!!!
For all those English speaking folks.
Dinara is the highest mountain in Croatia, it is 1831m ( 6007 feet) high.
Dinara is best known for fact that all Dinaric Alps got name from it.
It is because it is one of best representatives of typical karst.
The Dinara is 20km long and 10km wide.
Although Sinjal peak is the highest point in Croatia, the Troglav peak ( Three-head peak ) is the highest peak of Dinara, but it is 1km from Croatian border inside Bosnia and Herzegovina.
The source of the longest Dalmatian river is beneath Dinara mountain. It is Cetina and it is 105km long. ( 65 mi )
This trip was made in April,2009.











































Nema komentara:

Objavi komentar